tisdag 31 januari 2012

Kök, mat, nanne

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att få ner på stan och skriva på papper för lite jobb. Ne jag får tydligen inte tag på något fast så jag tar och jobbar på miljoner ställen istället.
Men de blir ju lite pengar iaf :) yey!

Sen efter de ska jag åka till hackås, o har en känsla av att jag kommer att reta gallfeber på min svärmor då hon ska hjälpa mig o sy ;-)

I söndags så började vi stor städa köket. Eller Erik gjorde så mkt han kunde med sin rygg. Tack för hjälpen älskling <3
Men e faktiskt riktigt nöjd. Så nu hoppas jag att vi kan hålla de så där. :) och all mat som vi fick från Ellen e nu upplockad ur påsarna som de låg i. Så tack ellen, de va otroligt uppskattat :)
Men jag fick mjöl o socker så jag klarar mig säkert nått år. Så nu vill jag ha en bakmaskin eller en assistent så jag kan börja baka matbröd.

Igår hade vi familjen Nilsson här på middag. Åh dom har verkligen lugna och otroligt glada barn. :) vart ingen svår lagad middag. Utan de blev endast tacos :P jag tror de gick hem hos alla :)

Nathalie frågade om jag skulle med på nanne på fredag. Så vi ska iväg på de. Tack Nathalie för biljetten. :)

Ne de e väl dax o hoppa in i duschen om jag ska vara på stan kl 10! När toaletten blir ledig...

Love









Inga kommentarer: