onsdag 25 januari 2012

Törs jag lova igen???

Jag som lovat så många gånger att jag ska bli bättre på att blogga. Men det händer inte så mkt här på bloggen har jag märkt. 
Har velat skriva i flera dagar, men tiden bara rinner iväg. Hur ska jag hinna med allt?!
Jag är ju inte den som är snabbstartad på morgonen så de händer mkt efter tolv. 
Men tänk så mycket mer jag skulle kunna hinna med ifall jag var upp tidigt o verkligen kom igång då.

Va skönt det skulle vara!'
Men idag har jag rätt att vara trött :P Ska ju börja jobba som demostratör (dema på affär, dela ut smakprover osv. på affärer. ) 
SÅ all min info hade kommit hem till min mor o far som nu e i Thailand, men som tur var hade farmor märkt av mina paket.
Så jag låg o läste policy, gjorde livsmedelsprovet så att jag får stå o hålla på med mat i butik,. och läste på om produkten jag ska dema. Så somnade nog med papperna kl 3 i natt.

Men när jag idag ringer till butiken så får jag reda på att dom har ställt in den där demon för några veckor sedan. Så jag blev hemma idag.
Men har nu hunnit med o diska iaf. Ska snart börja skruva ihop lite möbler eller typ trådvagnar eller va dom nu heter. 
Och jag måste gå på stan... Och leta efter tyg jag ska sy och sätta upp för dom där trådvagnarna. Men symaskinen e fortfarande i hackås, den jag skulle vara så duktig o ta med mig, Men icke :( 
Sen måste jag springa o leta tejp till min peircing, då jag inte får ha de i när jag demar. Men den ena får jag
inte ta upp på några veckor.
Hoppas inte mor o far läste nu ;) 

Men nu ska jag gå o skruva möbler, o klä på mig, springer fortfarande i en av eriks tröjor o trosor. 
Gissar på att han inte blir så glad om jag kommer o hämtar han så. ;)
Gissar på att det blir ganska kallt då också.. 

Ha en bra dag alla


Love

Inga kommentarer: