söndag 29 januari 2012

Zipline

Som sagt jag vågar nog inte lova att jag kommer uppdatera flera gånger om dagen. 

Men iaf så har helgen varit väldigt lugn.

I torsdags o i fredags så jobbade jag med o dema lite Findus fisk på ICA valla. 
Så otroligt ont man får i fötterna av att stå upp på ett stengolv i 7 timmar, när man inte har rätt skor. Har fortfarande lite ont i mina fötter.
Men jag tog mig igenom det och ska dema torsdag o fredag på coop-lillänge, så kom dit o smaka vet ja :P 

Men när jag kom hem på lunchen på fredagen vart jag så brydd, Erik ligger hemma i soffan, och när jag pratade med han så hade han inte tid o äta lunch, Så hur kommer de sig att han ligger där tro?!
Jo, han och Johan skulle åka o spela in lite i replokalen. Men när dom hade två mickar kvar att koppla in så högg de till i ryggen. 
Min älskling har fått ryggskott. Så hans helg har varit ännu lugnare än min kan jag lova :P

I lördags så var jag, Sara o Johan ute på sm-veckan o tittade på herrarnas skidskytte, brottades i snön och tyckte synd om Erik som missade detta. 
Men när vi sen kom till torget så fanns det en zipline där. Den var bara 12 meter hög. 
BARA! usch, jag fick lite svindel av o klättra upp där kan ja lova, men har man tre stycken som övertalar en, o sen två st som står bakom en när man väl är uppe som säger att man inte får vända, så finns det endast en väg ner. 
Men jag åkte den, o helvete va rädd jag var när jag tog sista steget ut :P 
Men jag gjorde de, jag övervann en stor del av min rädsla så jag e nöjd.

Idag ser det ut som de blir en riktig städdag. Ska väl ringa farfar snart också o höra hur vi ska göra med Björne.
Om han vill ha han ett tag till, eller om jag ska ta han, o skjutsa tillbaka han till torsdag, fredag ungefär.
Aja de löser sig säkert. 

Nu ska jag iaf gå o ta gröten som jag håller på o koka så vi får frukost någon gång :P


This is the new me =)




Inga kommentarer: