fredag 15 juli 2011

...

Denna vecka har varit lugn. Så skönt så.

Ja kände häromdagen så kände ja de att ja vill ha semester.
Att ja gärna hade haft ledigt nu i Juli, eftersom att jag har inte haft semester en 
enda gång sen jag började jobba på Itella dec 2009. Har haft lite jobb o sånt
varje månad efter de,
O man ska väl absolut inte klaga att man har jobb, De ska man inte.
Men tänk va skönt o bara få släppa tankarna o bara vara i en månad. =) 

Igår så åkte ja in till stan o träffade Sara, medan Erik repade. 
Mysigt, har nog inte träffat henne på 3-4 månader tror ja. 
Så vi hade massor o prata om. Så vi gick ner till badhusparken o 
åt glass o satt vid vattnet och pratade massa skit =) 

Sen så åkte jag och Erik hem o la oss i mamma o pappas underbart sköna säng =) 
o såg en lite små dålig film på 6:an =)

-------------------------------------------------------------------------

Idag så vaknade ja när Erik kom o pussade på mig innan han åkte, eller
vaknade för stunden iaf :P 
Sen sov ja till tio, släppte ut björne en sväng, så han fick sitta ute, eftersom de ändå e 
fint väder ute idag.

Sen har jag ringt arbetsförmedlingen åt Erik, eftersom dom bara
e otrevliga jävlar, som inte vill svara på ens frågor man 
har. Dom svarar inte för att man inte e inskriven.
Ne man ja frågar så ja vet hur ja ska göra för 
att inte hamna där.... Ja dom e lika stora idioter som dom
alltid har varit!!!

Ikväll så ska ja o Erik bara rå om varandra o åka o 
se Harry Potter =) 
Så mkt som ja längtat efter den filmen =) 
Wiiie. De sägs ju att den ska var hur bra som helst :) 

Ne nu måste ja gå ut o gå en sväng =) 

Love

Inga kommentarer: