söndag 3 juli 2011

Hackås

Nu så sitter vi i hackås. Med vårat flyttlass. Och de e väl snart dax o lägga sig tror ja? Ska ju kliva upp samtidigt som Erik o sätta mig o plugga. Eller de e iaf va ja säger nu, för kommer säkert ha morgonhumör imorgon o inte vilja kliva upp. ;) känner mig själv så väl nu.

O Johan bor ju i våran lägenhet nu, så att om ja ska hämta ngt imorgon så får de bli efter ja slutat jobbat. Han jobbar ju natt denna vecka så kan ju vara dumt o gå in o väcka han. :o

Idag när Erik o Johan var o repade så packade ja de sista. O städade så de ser ut som ett hem o inte ett bombnedslag :p
O sen så tog ja och poppade mig lite popcorn. O många glas vatten blev de idag:D så har nog fått i mig 1,5 liter idag. De e mkt för o vara lilla mig :)

Ne nu blir de sängen :) sov gott alla

Love



Inga kommentarer: