lördag 2 juli 2011

Jobb snart

Snart så e de dax för jobb.
Blev ingen middag som ja skulle fixa.
Inte än iaf. de skulle vi äta sen när jag kommer hem.
Så får se va man hittar på för gott =) 
Men titta på dom sista star wars filmerna med ett glas vin
var, lät väl inte alls helt fel?
 
Ja o Erik e inte riktigt jätteduktiga på att packa,
visst denna gång ska vi ju vara borta en månad,
men ändå. De e mkt kläder,
o de e den ena väskan vi ska ha med oss,
Ska ha med oss en liten resväska till med smink, hårgrejer, 
shampoo, blasam, sminkborttagning, och mkt sånt.
Men öven saker till skolan.
Ska ju även ha med oss data väskan, och en väska som man
kan ta de allra sista i. Mkt smått o gott som ska med. 
Haha Birgitta o Kalle kommer ju få spel på oss nu
när vi kommer med så här mkt saker. 

Man kanske ska gå en kurs där man lär sig packa efter behovet.
Båda gillar ju kläder, så då blir de ju en hel del =) 
-------------------------------------------------------------------
Jag har iag gjort mig i ordning för jobbet,
o nu kan man ju iaf gå ut.

Så här e bilder på hur ja ser ut innan ja fixat till
mig o efter att ja fixat till mig =)



Love

Inga kommentarer: