måndag 11 juli 2011

helgen i hackås

Oj oj oj, så dålig ja varit på att uppdatera.
Men de får vara så, jag har inte haft någon ork,
o inte vetat va ja ska skriva om. 
Men de ska de nu bli ändring på. 
De e en vecka vi bott i hackås nu.
Och det har varit en händelserik vecka, 
både med positiva o negativa saker. 
Men vi har träffat en massa folk, eller 
egentligen inte men de känns som vi har gjort de =) 

I lördags så åkte vi o firade finaste Mari som fyllde år.
O där träffade man massa människor =) 
Vincent, Paulina, Atle, Johan, Peter, Petra och Hugo.

Efter att vi varit hos mari, robert o elias så åkte vi hem till 
mamma och pappa. Där vi träffade min syster
och hennes familj. Tror faktiskt de e ett år sedan jag 
träffade dom sist, när dom kom upp hit förra året.
Har ju antingen inte haft tid eller råd o åka ner.
Men de ska de nog snart bli ändring på =)

På kvällen så blev de middag hos mamma o pappa, 
entrecot med strips o hemgjort vitlökssmör, och rödvinssås :) 
MUMS

-------------------------------------------------------------------------------------
På söndan när vi klev upp så var Kerstin här, Eriks moster =) 
Så vi satt och pratade lite med Birgitta o Kerstin en stund, 
innan vi gjode oss i ordning för att åka iväg
till Oviken en sväng, där vi hälsade 
på Eriks kusin o kusinbarn :D 

Sen blev de repning för Erik, o ja va me en sväng, 
o knäppte kort och filmade, sen så åkte jag hem o hämtade 
lite saker vi glömt. Och Ica Maxi fick också ett besök av mig igår =) 

O sen åkte vi hem till mamma o pappa o kramade om linda, anders, mamma , pappa o matilda eftersom alla åkte iväg idag :) 
fanny sov men henne hade ja varit o kramat innan vi åkte till stan =)

-------------------------------------------------------------------------

O i natt så har ja sovit SKIT Dåligt. Somnade inte förrän 
halv 6 6 imorse, o klockan ringde halv 7.
O så dåligt ja mådde då. Trodde ja skulle spy,
så ja fick ringa o sjukanmäla mig :/ 
Men ja hoppas ja kan ta igen den här dagen
en annan dag :)


Resten av veckan som var vill ja bara dra ett sträck över.
så finns inte den nå mer. :)

Nu ska ja börja plocka ihop o packa lite :)

 
Jag i solen , o skönt hade ja de :)

 
Fina Mari när hon fyllde år =)


 
Erik i solen, och Hugo som va riktigt sugen på tårta


 
Robert och Atle

 
Fanny 


 
Fanny


 
Fanny, och Fanny o Erik i sandlådan =)


 
Mamma, Erik, Matilda o Fanny

 
Enormt god middag hemma hos mor o far

 
Min syster Linda och Anders

 
Pappa och Mamma


 
Erik <3 Jag = :)


 
Erik

 
Systrarna Magnusson =)


 
Eriks Kusin barn, Simon och Linus



 
När vi var i Oviken så kom regnet från ingenstans.

Inga kommentarer: