fredag 1 juli 2011

Solskensdag nr2

Idag har de varit en sån här underbar varm o skön dag. En dag då vi tagit de lugnt, ingen stress i ngt. O de har ju varit så skönt så.
Men ändå e man slut. Men de e väl värmen som gör de. :)

Har varit ner på stan för att jag skulle gå på apoteket åt Erik så att han kunde hitta ngt bra som gav lite kyla på brännan hans. Så när ja gick ner på stan så träffade jag Peter, Petra och Hugo. :) satt på törners ett tag o pratade med dom, medan Hugo kröp omkring. O Ja Petra sprang om kring en del också :p han e ju så snabb lillkillen.
De e snart ett år sen man fick se den lilla krabaten :)

Efter en stund blev Hugo trött så Peter la han i vagnen o gick runt ett tag, så under tiden gick jag och Petra in på cubus o tittade på kläder :)
Sen fick jag skynda mig till apoteket o handla de ja skulle. + tuggummin som apoteket gjort reklam om "vigo BEAUTY". Var väl inte jättegoda o man får inte tugga mer än 4 per dag, o tugga dom i 10 min.

Gick hem och lagade pannkaka. Chokladpannkaka o gott blev de :)
När Erik åkte o repade så träffade jag Sara o gick ner till badhusparken o satt där en stund o pratade. När de började blåsa o blev lite kyligt så gick vi hem hit o bakade muffins och sockerkaka :)
O de blev uppskattat av han ja bör med :)

Nu ska vi, eller iaf jag lägga mig så ja orkar upp o jobba i nån timme imorgon :)

Sov gott alla :)

Love



Inga kommentarer: