onsdag 12 oktober 2011

GAAAAAH jag hatar ..........

Less de e för fan bara förnamnet av vad jag är just nu.
Telefonen skulle kunna åka ut genom fönstret nyss,
och jag hoppas jag slipper se just den där telefonen någon mer gång. 

Hämtade ut helvetes telefonen som förstör mitt liv just nu förut idag,
och jag ska lämna in skitsaken imorgon.
Jag har ju för fan haft telefonhelvetet i 4 månader och den har varit
8 veckor på lagning, så nu e det en tjej som är otroligt less,
och på krigsstigen, vägrar vägrar gå utan en ny telefon.
Och jag vägrar ta med mig en HTC hem för nu ska jag ha en vit Samsung Galaxy S2 istället. 
Jag vill inte se min telefon igen.

Varför kan inte sakerna bara fungera? VARFÖR?
Vad har jag gjort för ont här i världen? 
VA VA VA VA???? 

Ne nu ska ja sova o bli ännu mer irriterad tills imorgon,
och Erik ska få reta upp mig, 
någon mer som vill försöka runt två o irritera mig, 
så e de bara att höra av sig.... 

Jag uppskattar all hjälp...

Love

Inga kommentarer: