torsdag 13 oktober 2011

The phonehouse är det rätta stället

Mitt förra inlägg raderades, ingen aning om hur många som hann läsa det, 
men så här är det:

Jag har haft strul med min telefon ganska länge och lämnade in den och den var inne i 8 veckor, 
och sen fick jag lämna in den dagen efter jag hämtat ut den, för den var sämre än innan ja lämnade in den,
och hämtade ut den igår igen, och fick lämna in den idag.
Men nu så har allt löst sig =) 
Jag är glad, The Phonehouse e glad och HTC e sur ;)

Så nu äger ja ingen HTC längre, o jag e så otroligt nöjd över det =) 

För nu e jag ägare av en Samsung Galaxy S2 med rött skal =) 




Visst Min HTC har alltid varit bra, men när den varit in så många gånger,
och inte fungerar efter så lång tid vill ja inte ge de ett försök till.
Visserligen alla e väl värd en andra Chans? Men inte just nu va?!

Jag e iaf jätteglad över att jag är kund på The Phonehouse, så otroligt bra service
dom kan ge, Dom gör verkligen sina kunder nöjda. 
Tack för att ni verkligen gjorde allt i er makt för att kunna fixa mig en ny telefon =) 


Love


Inga kommentarer: