tisdag 11 oktober 2011

Temadag 2

Ännu en temadag på skolan, och denna var ännu mindre 
intressant än va den igår var. För den vi var på idag handlade om Mobbning,
och tillhör arbetsmiljö och säkerhet. Och den kursen läste jag på gymnasiet. 
Så allt det som vi gick igenom idag har jag gått igenom en gång, 
så att det var en lååång dag på skolan.

Och visst är det så att mobbning är ett viktigt ämne, men det kan bli så
tjatigt... Tyvärr

Men vi skulle se en film idag, och även den har jag sett förut, och den e inte ens lite bra! 
Så vi fick ha så trevligt längst bak i klassrummet. 
Fotograf: Jane :)

Sen vart de lunch med Sara, men även med Erik och Erik, 
för dom slutade i tid, så jag visste inte alls vad vi skulle äta,
så vi fixade hamburgare här hemma. Och gott blev det. 

Och jag funderar på vad jag ska laga på fredag,
men det ser ut som det blir en tacos fredag :D 
För det verkar som vi blir massa människor här på middag.
Det ska bli riktigt roligt, o på lördag då Åker vi ner mot Stockholm
och Ladies Night :D 



Inga kommentarer: