måndag 10 oktober 2011

Home Sweet Home

Home Sweet Home =)

Har haft en heldag på skolan, enda från halv nio till tre,
och helt slut i huvudet. 
Och det var ju en lätt dag, då vi skulle sitta o prata om olika åldrar visserligen, men jag var trött. 
Men kan inte säga att JAG tyckte att den var varken intressant eller givande. 
Men är de obligatoriskt så är det.

Men fick skjuts hem av Stiffis, snällt av han =) 
Så jag antar att jag ska ta o plugga lite psykiatri nu. 
För sen så är jag klar med alla andra kurser. Och det känns ju inte alls helt fel =) 

Ikväll ska jag nog fixa hem Zumbafilmen, och
köra ett pass innan jag ska försöka fixa nån mat, 
Sen ska jag försöka sova i tid dessutom, så att jag kanske inte försover mig imorgon, 
Vaknar 07,45 varje morgon, och måste gå 08,00. 
Kan säga att det blir en massa massa stress :(

Aja nu orkar jag inte skriva mer för tillfället

Love

Inga kommentarer: