söndag 9 oktober 2011

Mr. Poppers Pinguins

Åh vad jag önskar att två veckor kan gå fort,
visserligen är det ju bara en vecka kvar nu, sen ska ja få tillbaka min ögonsten.
jag saknar den. Jättemycket dessutom. (min telefon)
Jag vill ha den nu, känner mig lite utanför i sällskapet med
Sara, Erik o Johan, för alla tre sitter och lär sig telefonen,
okej, inte Erik, han leker med den bara :P 

Tänk va mycket bilder man skulle kunna lägga upp då,
eller massa fler än vad det blir nu, För jag bär ju inte med mig
mamma o pappas kamera överallt.
Men i helgen ska jag låna den :D 

Nu ikväll har vi sett Mr. Poppers Pinguins, och jag gissar att jag snart inte 
kommer att få se nån mer film med djur i :P 
För jag vill ha en pingvin nu, dom var ju hur söta som helst, och tama :D <3

Såg ju Hop för ett tag sen, o en sån kanin vill jag ha, och 
kycklingen som dansar varje gång de spelas musik. 
Och Kaninerna som är så söta i rosa hattar :P 
Men jag får inga av Erik, tycker jag är taskigt ;) 
Kunde få mjukis djur, det är ju inte samma sak, eller hur? :P

Ni som inte sett Hop, kommer förstå va jag menar när nu ser den :P 

Nu funderar jag på att krypa ner i sängen och sova enda tills imorgon,
då jag har temadag hela dagen lång. 
Whis me good Luck :D 

Love

Inga kommentarer: