måndag 10 oktober 2011

Jag älskar dig så enormt mkt så att....

Vi var ju på bröllop den 24 september, och jag vet hur mycket jag verkligen 
älskar den mannen jag bor med =) <3 
När vi satt i Kyrkan o att bröllopet var så underbart fint,
fyllt med så mycket lycka och kärlek, och tårarna rann,
så kände jag det att om jag någonsin ska gifta mig så vill jag gifta mig med 
Erik, och jag vet redan nu att jag inte vill ha ett vanligt bröllop. 

Det ska vara mycket musik överallt =) Och det ska vara massa trummor, gitarrer, bas
överallt, även där vi ska gifta oss. 
Massa dekorationer som är lite rockigare.
 Jag vet vilka låtar jag vill ha, och hur många brudtärnor och vilka,
men även hur min klänning ska se ut. 
Den ska inte se ut som alla andras. Den ska vara en helt egen. 
Och den ska vara fin, och den ska vara lite udda. =) 

Vet ungefär vad de ska vara för mat, och hur mycket folk det ska vara.

MEN vi kommer inte gifta oss på ett par år. Så jag hinner ju planera hur det verkligen ska vara,
om vi nu ens ska gifta oss. 

Här är bilder på Erik, o Mig =) <3

<3













Och det var dessa två och deras lycka som gjorde att tårarna rann i Kyrkan,
och man satt och kände hur mycket kärlek det fanns just där =) <3




Inga kommentarer: