fredag 23 mars 2012

Bad Dreams

Ibland hatar jag mina drömmar, dom kan vara så otroligt hemska.
Vaknar upp o grinar ibland. Oftast då E har åkt till jobbet,
så man e helt själv hemma också.
Men tur e väl det, då slipper han ju se en ledsen :P 

Ska alldeles strax göra mig i ordning, sminka mig osv. 
för o gå o träffa Petra =) Känns som det kommer
bli en bra dag på stan!

Men innan jag ska gå ner ska jag ringa Stadsbussarna. Då det står på
mitt konto att dom dragit pengar, och att det är från det jag åkte buss
2012-02-01. Men dom tog bort kortbetalningen förra året. 
Så hur har jag kunnat betala med kort då tro? 
HMM!

Aja de e ju bara 22 kr, men ändå, Dumt om dom drar men
det inte skall dras :P 

Sen det med bussar, så undrar jag hur det går med utredningen om 
min olycka. Om polisen kommer någon vart? 
Kommer jag få några försäkringspengar för besöket hos läkaren?
För att hjulet på min cykel blev snett? (Kanske måste lämna in den )
För att min telefon vart repig? 
Min telefon var endast en månad gammal och får repor och små skador 
på sig efter det att jag flög av cykeln?


Inga kommentarer: