tisdag 20 mars 2012

Flygplatsen

Sitter nu i bilen på väg till Åre/Östersunds flygplats, får vi ska lämna av knodde som ska till sthlm på nån kurs.
Och efter vi lämnat av han så ska jag skjutsa erik på jobbet. Då jag ska låna bilen i jobbet.
Ser ju inte ut o vara lika halt som förut. Men tänkte försöka o inte sträcka min axel nå mer.

Jobbade ju i måndags, och då hade det precis snöat. Under snön låg isen o väntade, på att just jag skulle gå där o göra värsta vurpan, o sen dess har jag haft lite ont.
Men lite värk kan ju inte hindra mig för o jobba, eller? Eh va fan det är ju faktiskt hela 4 timmar jag ska jobba så det borde jag väl ändå klara va?

Eh tar en alvedon, kanske en av eriks diclofinac så man verkligen tar bort smärtan ;-)

Ne ne nu ska vi lämna knodde. :-)

Love

Bjuder på en bild på en Nyvaken mig! Ser ut som ett troll, jag vet


Inga kommentarer: