torsdag 22 mars 2012

Tips

Någon som har några middagsförslag? 
Just nu står det helt still för mig, men ingen av oss behöver ha lunchlåda  imorgon.
Sen så är de ju bestämt att det blir Åre imorgon, så vi behöver ju inte laga något som 
det blir rester av, då våran frys fortfarande e full med mat ,efter det att vi fick mat av Ellen =)
Det är vi fortfarande otroligt tacksamma för =) 


Får se hur mycket slalom det blir i Åre då.
Erik kommer nog inte åka så mycket, men gissar på att han kommer att 
följa med till backen och kanske vara med småpojkarna =) 
Men jag vet ju inte hur mkt mina knän klarar av. Jävla skitknän som inte vill som jag vill
jämt. Tänk vad skönt om knäna aldrig kunde lägga ner. Utan skulle vara lika perfekta som dom ska vara :P

 

Tänk när man hade så där långt hår, och kunde göra fina flätor som man kunde ha
när man är ute och åker slalom. Hur mysigt som helst. Åh så fint.

 

Fast visserligen så e jag ju ganska nöjd med min frisyr nu när jag kan
fixa i ordning det så här och ha lite fluff :) 

 

Inga kommentarer: