torsdag 22 mars 2012

Skit natt

Jävla skitnatt! Gick och la mig vid 9 och tittade på greys anatamy. Erik kom och la sig en liten stund efter o somnade. Det gjorde jag med. Men vaknade två. Gick på toa och kunde inte somna om. Halv 6 somnade jag om ungefär. :/ och Erik kom o passade på mig innan han gick på jobbet. Efter att han gått somnade jag om. O har nyss vaknat :/

Så förtillfället ligger jag väldigt mycket efter i min planering. Tur jag e ledig hela dagen. Mindre tur e att de kommer folk hit från lunch. Så kanske inte hinner städa allt ändå. O baka, diska, duscha så jag inte skrämmer bort dessa människor som ska komma. Hade ju varit en dum idé.

När erik kommer hem ska jag fixa apelsin, massa förkylningskurer. O bädda ner han.

Ne dax att börja så att jag hinner med det lite idag iaf.

Love

Inga kommentarer: