fredag 23 mars 2012

Ögonstenen är här!

Nu e jag hemma igen efter kanon dag på stan med Petra!
Hittade inget, inte jag iaf.
Men vi gick nog i dom flesta butiker, men det gick ganska snabbt o
hitta en ny outfit åt Petra.
Vi hann med både lunch o en cider på eastern!


 

Efter att vi ätit lite lunch så fortsatte vi shoppingturen, letade skor. 
Tokigt snygga skor hittade hon, o ja jag skulle också vilja ha några såna, 
men inte med den höööga klacken. Då skulle jag ju bryta alla mina ben i kroppen.:P

Efter att vi shoppat klart så vart vi lite törstiga, så vart att vi gick in på Volos 
och tog en öl. 
Ja jag vet, att många kommer reagera på att det är tidigt.
Men nån gång händer det, och det händer aldrig annars!

På Volos kom även Cicci och gjorde oss sällskap. 
Mycket skitsnack och skratt!

  

Men när dessa två fina tjejer gick på bolaget så tog jag o gick hem, o när jag kom hem
så ser jag våran underbara ögonsten.
Nu e den hemma, äntligen hemma där den ska vara =)


 

Våran Volvo s60, den hade E när vi träffades första gången.
Men fick sälja den då båda pluggade. 
Helt underbar bil, så otroligt skön i köra. 
I´m in love agin <3

 

O så bjuder jag på en bild på mig :)

Nu ska jag packa o fixa in för ÅRE!

Love


Inga kommentarer: