måndag 19 mars 2012

Plocka ihop!

Vi har precis varit och handalt inför middagen ikväll med Knodde och Nathalie.
Ser ut som det kan bli ganska god mat =)
Synd bara att Erik ska iväg o repa sen runt sju, men jag hoppas de går bra =)

Nu gissar jag på att vi ska börja plocka ihop lite smått, så det inte ser ut som ett bombnedslag.
Vi måste verkligen bli bättre på att plocka ihop och hålla rent efter oss.
och på onsdag så ska vi tvätta, eller jag gissar på att det bli jag som ska göra det.
Ska bli så skönt att få rena kläder ;)

---------------------------------------
Det bästa med schemat jag fått är att jag är ledig just dom dagarna jag vill vara ledig, utan att behöva begära ledigt. Så då kan jag ju spara mina 10 semesterdagar till ngt annat ;) Mohihi...
Okej, påsken e jag inte ledig, men genom att jag jobbar påsken så kommer ju min lön vara ganska bra efter det också =) Känns ju skönt :D

Ne nu måste jag sätta igång o plocka ihop om dom kommer om 20 min ;)

Love

En bild på mig från idag :D 

Inga kommentarer: