onsdag 21 mars 2012

Trött? Verkar så!

Undra om jag var trött igår, somnade ju innan bb. Men de e ju skönt o kunna få sova riktigt bra också. :-)

Snart så ska jag kliva upp ur sängen och fixa mig i ordning för ett intromöte inom hemtjänsten. Så hoppas de e ngt man inte hört förut. Men om det är det jag tror så är det information som jag gått på varje sommar inför sommarjobb. Men aja kan ju alltid lära mig något nytt. De vet man ju aldrig.

Så ikväll när jag kommer hem ska jag göra något så roligt som tvätta. Men städa ska jag också göra. O försöka städa alla rum, istället för o ta ett om dagen :-P då Eriks kusin? Ne, eriks tremänning? Nja kanske(nån av eriks släktingar e de iaf :-P)  kommer hit imorgon.

Har även sökt utbildning. Men ska se om jag sökt allt de jag vill. Jag vill så mycket, så de blir ju så svårt. Men än så länge har jag sökt, kriminologi, sjuksköterska, risk- och hanterings programmet, programmet om psykisk ohälsa med speciella problem.

Så som sagt de e så otroligt mycket jag vill, tänk o kunna bli allt men slippa plugga hela livet, och slippa enorma studieskulder.

Ne nu måste jag hoppa in i duschen o försöka bli människa idag också.

LOVE

Inga kommentarer: