onsdag 21 mars 2012

Har flunsan smygit sig in

Denna dag var faktiskt inte alls givande. Utan man visste mycket. 
Hur man rengör rullatorer, eller rullstolar.
Hur man läser en medicinlista och skriver en signeringslista. 

Men det var ju iaf lättförtjänta pengar. :P

Jag skulle ju tvätta idag, ser ut som de kommer att bli efter helgen, 
då jag kom hem i huvudvärk, och somnade i soffan. Erik kunde jag inte be
då han ligger i feber, halsont och så.
Stackarn ser helt slut ut. E brukar ju aldrig klaga när han e förkyld. 
Men nu orkar han knappt något. Kan det vara flunsan som smugit in i vårat hem,
och in i hans kropp?! 
Någon som haft den och vet något bra sätt att den ska gå över snabbt? 

Han är ju sjukskriven på 25 % eller rättare sagt var, för från och med imorgon så börjar han
jobba 50% så, han hoppas ju kunna gå och jobba så att han slipper vara hemma.
Och imorgon e de ju repning också, o e han sjuk kan han ju inte åka iväg o spela trummor heller. :/ 
Stackars min älskling. 

Ja och snart ska jag åka o hämta Knodde på flygplatsen.
Så då var vi utan bil igen :p
Men jag hoppas vi får tag på en bil till helgen, annars kan det bli svårt
att ta sig upp till Åre. 

Japp, vi ska till Åre på fredag o ska vara där till på söndag. 
SÅ otroligt mysigt är det där. 
Jag önskar vi kunde skaffa en egen stuga, o kunna bo där på vintrarna :P 

Ne måste göra mig klar så Knodde slipper stå och vänta på mig.

Love

Inga kommentarer: