lördag 30 april 2011

Ett år äldre

Igår så vart ja ett år äldre :) Och jag hade folk här hos mig
från klockan tolv på dan tills klockan 17 idag =) 
Hade en helt underbar dag. Kanon nöjd är jag. 
Tack alla som förgyllde min dag, o tack underbara 
Älskling som fanns där o gjorde den helt perfekt <3

Men i våran lilla etta så var vi 11 personer,
men de gick bra de med.
Det var Jag, Erik, Johan, Freddis, Ulrika, Jonas, Malin, 
Knodde, Natalie, Ragnar och Niklas.
Spelade lite regel, och vi hade trevligt. 
Och runt halv tolv tiden gick vi ner till Bishops arms, satte oss där o
prata och hade de trevligt.
Träffade även sussen från klassen. 
Åh va ja saknar min klass... Älskar min praktikplats,
men nu har man varit borta länge från klassen. 

Jag fick:
En cykel - av: mamma, pappa, Matilda, Erik, och Kerstin.

Presentkort på hm - av freddis och Niklas

Presentkort på Kicks - Av Birgitta, Kalle O Johan

ÅreChoklad - Birgitta, kalle och Johan
Blommor - Birgitta, kalle o Johan
Linne - Cornelia och Ricky
Penisring och rengöring ;)  - Knodde, Natalie, Ulrika och Jonas.

ne nu ska ja se om ja får ihop någon mat :)
bg

Inga kommentarer: