fredag 1 april 2011

Pluggning på g

Somnade ganska sent igår, och vaknade av att klockan ringde
när E skulle upp. Men somnade om ganska snabbt, men
blev väckt när han skulle gå, för han kom och pussade på mig :)
Sen somnade jag om ännu en gång :p haha men vaknade då
runt nio för att mamma ringde o väckte mig :P

Nu så kommer Paula snart och då blir de plugga och plugga lite till.
så vi får hoppas att de går bra =) 
---------------------------------------------------------------------------------

har suttit och funderat på att jag måste ju verkligen komma igång med träningen
igen eftersom jag har lagt träningen åt sidan,
Ska komma igång med dig och träna mig till en snygg kropp...


1 kommentar:

Lina sa...

Jag borde också träna nu:O Skulle gjort det idag men blev sjuk :/ Så nu får jag tröstäta kladdkaka istället, haha... nyttigt och bra.