torsdag 7 april 2011

2011-04-07

Nu så har jag sovit ut idag =) o de va så skönt.
Vaknade ju till som vanligt av E:s väckarklocka, men somnade om
efter att han klivit upp, men vaknade igen efter att känt en  kall hand på min arm,
vilket var E:s, för han skulle bara pussa på mig innan han gick :D 
Sen så hann ja typ lägga ihop ögonen igen innan ja fick ett sms, från E
som ville att ja skulle ringa 1177 åt han, så klev upp o gjorde d.

I måndags när han var på väg hem kunde han inte riktigt stödja på benet, men
han hade inte slagit i det, så ja fick åka med bussen o möta upp honom eftersom att 
han hade alla kort och så hemma. och bär ja kommer till han så säger ja de 
att de kanske är benhinneinflammation, men inte då får ja till svar.
Vi åker hem o han sätter sig i soffan medan ja lagar lite mat,
o sen åker han o repar, O då var de bättre men ungefär lika ont när han kom hem.
Sen har han haft ont, O ja som vill att han ska må bra har tittat på hans ben lite varje
dag, för att de som de blivit svullet eller känt om de blivit varmare eller kallare. 
Så nu idag fick ja äntligen ringa, och svaret jag får är benhinneinflammation, 
Så Ipren skulle han äta nu eftersom de e inflammationshämmande.
Så ja ska fixa lite sånt tills han slutar =) 
Så jag hoppas att de går bra för han idag iaf fast han har ont =) 
Men dom sa de att de kanske inte är så bra att spela trummor, så får
se hur han gör ikväll..

-------------------------------------------------------------------------

Nu kommer nog Sandra snart =) de va längesen man träffade henne 
o pratade o så. Så de kommer bli trevligt :D 
O efter att hon varit här ska ja börja lite smått att göra mig klar för jobb =) 

----------------------------------------------------------------------------------
Hade en konstig men hemsk dröm nu på morgonen :/
Jag hjälpte en tjej upp för hon hade ramlat. O sen stod de ngt i hennes panna. 
men kommer inte ihåg vad
När ja gick därför vart hon nersparkad igen. O så
. Sa ja bad dom i affären ringa polisen .( ja hade tydligen ett rum där också :/) 
sen kommer dom där killarna oth knackar på. Låtsas som ja inte hör. 
För skulle ja inte öppna skulle dom slå ihjäl MIg. men ja vågade inte öppna.
Så jag ringer E. Men han tror inte att de e så farligt så 
du ville inte komma o hämta mig. 
O killarna slår upp dörren o precis när en av dom ska slå första slaget så vaknar jag :)

Inga kommentarer: