torsdag 14 april 2011

lusten är försvunnen

Oj nu var de ett tag sen, men ja har inte haft
någon lust att skriva, inte idag heller riktigt,

Men iaf så har det inte hänt så mkt i veckan, har haft skola
hela veckan, och det har väl varit lugnt.
förutom igår då vi hade temadag hela dagen, Om döden.
Och vi fick se en film om ett hospisboende,
och fick följa en äldre dam tills hon dog.
Den dagen tog verkligen energin utav en. 

Idag så hade jag lektion mellan halv nio och halv tio typ, 
sen hade ja avstämning klockan halv 4. 

Och sen kom underbara freddis upp, och fikade med
henne och vart även middag.
Så nu e hon hos mamma =)
Hon skulle åka hem imorgon låter de som.

Imorgon så ska jag gå på Danko Jones =) 
Lääängtar. Och jag ska gå me Erik, Johan och Nilsson.
Sen är jag även ledig imorgon, så får se om de blir jobb,
eller om jag ska ta en heldag och plugga, och träna =) 

Ne får se om ja skriver ngt imorgon.

Inga kommentarer: