måndag 4 april 2011

MIGRÄN ;(

Vaknade imorse me huvudvärk, o ljus de va inte min bästa vän.
Men skolan va ja tvungen att gå till eftersom vi skulle plugga. Så halv 9
var jag och paula på skolan, o var kvar där till halv tolv ungefär.
O vi hann med ungefär hälften men de gick bra.
Så nu ska ja ta en Ipren o lägga mig i sängen i ett mörkt rum o hoppas på
att min migrän lägger sig... De e första gången ja har, så nu förstår ja 
när folk säger att dom mår dåligt när dom har migrän.
Men pratat med dom på jobbet. Och tyckte väl att ja helst skulle stanna
hemma ikväll. Men kan ja de???
har ja samvete till o stanna hemma? 
För dom trodde ändå att två intro dagar skulle räcka för mig eftersom
ja jobbar inom hemtjänst redan =) 
Så vi får se hur ja mår när ja vaknar... 
O plocka ihop igen. Hann vara hemma en dag innan de va ett bombnedslag :/ 

Ne god natt

Inga kommentarer: