lördag 2 april 2011

Födelsedagar, mac och älskling

Igår så var vi på middag hos Henke och Kickan.
Vilken underbar god mat det var :) Så de var då en himla tur att jag
var hungrig. :) 
Åt tyvärr inte så mycket av efterrätten, men den var extremt god.
Men såg att i såsen var de vanlig grädde och även i efterrätten.
Så nu har ja bestämt mig för att köpa tabletterna jag hade förut, Som jag åt för att kunna
äta lite mjölk :) 

Nu sitter vi som sagt i hackås, och har nyss ätit frukost, duschat
och gett johan sin present som var en Whiskey flaska och en whiskeybok :)
Men vi gömde undan den och gjorde ett litet rim så fick han leta :p
Och johan var nere i köket typ 10 min efter att vi kommit :P
Undra om han blev väckt :P hahah '

nu när vi e i hackås så ska vi försöka hinna med 
allt vi inte hann me sist. Men de ska nog gå bra skulle ja kunna tro:)

Om en liten stund så ska vi nog åka iväg till Eriks farfar och gratta han 
eftersom han fyller 89 idag =) Så de kommer nog bli trevligt :)

------------------------------------------------------------------------------------------

Vi tog inte med oss min bärbara dator till Hackås, utan vi tog
Eriks mac, o har riktigt svårt att förstå hur den fungerar, men de ska nog kunna fungera 
till slut. Nu när jag gjort något och inte vet vad riktigt, så ringer jag Erik,
som sitter i rummet intill för jag har datan i knä o orkar inte flytta på den

Han e bra snäll min Älskling :D 

ha en bra lördag alla :D


Inga kommentarer: