onsdag 6 april 2011

skola, zumba, gym.

Skola idag =) 
Vaknade samtidigt som Erik, runt 20 i 6, klev upp o myste lite
innan han skulle iväg till praktiken. Sen 
hoppade jag in i duschen  o gjorde mig i ordning.
Sen blev de skola, och redovisning av mänken, o de gick väl 
hyfsat bra, eftersom ja hatar o stå framför människor o 
prata. Usch. Men skönt att det är gjort,
för gjorde man den inte så skulle man få göra en inlämningsuppgift
på alla dom tre områdena som vart redovisade idag. 
Sen när vi slutade satt ja o Paula kvar och gjorde dom sista uppgiften till
avstämningen på vomsen på måndag. och de e nu äntligen klart. 
Tror jag har med mig 5 A4 sidor med svar, minst iaf.
Så e så extremt nöjd att jag började i tid :D 

NU ska ja gå o värma på maten från igår, o sen så ska ja köra ett Zumba pass, 
så ja hinner börja diska o plocka ihop lite innan E
kommer hem, men även renbädda så de e klart de med. =)
Hm hur mkt hinner ja på 3 timmar? Äta? träna? 
plocka ihop? diska? duscha? 
Aja vi får se helt enkelt =) 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Våran lärare va tydligen sjuk idag o imorgon så ingen lektion med 
medicinsk grundkurs, så imorgon ska ja fortsätta me de ja 
inte hann klart med idag, men även gå till gymmet runt 9 på morgonen 
så man kommer upp. 
Kl 5 så ska ja iväg o jobba, ska bli så skönt.
O ja hoppas de kommer gå bra och att E o dom 
repar lite längre så kanske ja kan åka hem med dom kl 22 när jag slutar ;) 
Annars får de bli någon buss omkrin 22 tiden =)


Ne nu måste ja sätta fart här...

Inga kommentarer: