söndag 3 april 2011

Hackås, matlagning och barn

I helgen så var de en hackås helg, eller från lördagen iaf.
Och vi hann träffa några iaf. Eriks föräldrar men vi sover ju där 
så de e extremt snällt av dom o låta oss sova där varje gång vi kommer till hackås.
Sen så träffade vi mamma o pappa en sväng igår o en idag :) 
och sen igår kväll hann vi även träffa Mari och Robert :) 
De skulle vi ha gjort för så länge sen men de har tyvärr inte bara blivit av. :/ 
Men dom verkade må bra, o Elias också tror jag. För han hade somnat när vi kom =) 

Sen när vi var hos dom så kommer jag och Mari på att vi e sugen på galss
och chips, så att Erik och Robert är så snälla så dom åker från Hackås - Myrviken
för vi sa det att kiosken där var öppen. När dom kom dit så e de stängt.
Och dom kommer inte hem på ett bra tag, så jag skickar ett sms och frågar var dom är,
och svaret är att vi e på raggar´n i stan :O 
Som tur var så hade dom inte åkt så långt utan "bara" till Svenstavik. :P


Så nu e vi hemma igen i stan, och Erik och johan e så duktiga så och 
lagar mat. och fixar o donar :) Medan jag kan sitta här och uppdatera =) 

I veckan kommer ja inte träffa Erik många dagar alls. 
Men jag får ju ihop lite pengar iaf då ja ska jobba :P
Allt känns kanske lite stressigt denna vecka, men de e bara o göra de 
man ska anting på morgonen eller kvällen. alltså när man e ledig.
Men de ska nog gå de med tror jag :D 

Imorgon e jag ledig fram till 5 så på morgonen ska jag och paula åka till skolan o plugga 
lite så man får det gjort. :P


-----------------------------------------------------------------

Skrev ju i ett inlägg förut i veckan att jag var sugen på barn men att jag 
gärna väntar för att jag vill ha Erik som pappa till mitt/mina barn. 
Men de e nog han som får vänta på mig tror jag. 
För jag tittade på en unge i minuten idag, och jag vart riktigt avskräckt.
Av den smärtan som man har. Usch o fy nej nej :P 

Men många som kommenterade på min fb och skrev de att
man får ju en otrolig belöning efter och den finns ju
där hela ens liv och att man inte skulle tänka på smärtan.
Men ja vet inte om ja 
vill gå igenom den smärtan riktigt än. :) 
Så Erik du får vänta på mig ;)

Inga kommentarer: