torsdag 31 mars 2011

Don´t hate me.

Fick något ryck ikväll och drog ur hela min låda me kläder,
o skulle vika om de o vika dit dom tvättade kläderna också, så de blev rent och fint
i garderoben :P Har ju ändrat om lite, så nu har ja nog kläder i allt hemma.
I skrubben, i byrån i skrubben, i byrån i hallen o garderoben i sovrummet.
Roligt att man inte kan ha allt på ett och samma ställe. Men 
det kanske inte blir lika mkt kläder överallt då :P 
 
Så här såg de ut efter ja dragit ut allt,
och bilden nedanför när ja väl var klar :P
 

Men snäll som jag är så städade ja även eriks lådor, eller två av dom, 
o vek och gjorde de fint.

--------------------------------------------------------------------------

Ne ja känner mig som en extremt dålig vän nu.
Men just nu tänker jag på skolan, så jag hinner plugga,
eftersom jag jobbar måndag, torsdag och fredag,
och sen går jag heldagar resten av dagarna. 
Och går i skolan även Mådag, torsdag men bara halvdag så jag
kan jobba under dom dagarna ändå.
Sen eftersom vi ska bort på kvällen så blir de stressigt
tyvärr, och stressa de e jag inte alls bra på. 
Utan jag blir Sveriges största bitch.
Hoppas du inte hatar mig för detta :(


1 kommentar:

Marie sa...

nu design igen :) tkte bättre om denna faktiskt :) även fast den förra oxå va jättefin:D
varför känner du dig som en d¨ålig vän? :( det är du inte :) fattar inte vart du har fått de ifrån <3<3