fredag 19 augusti 2011

Klar :D

Japp nu har ja fått mejl om att Vomsen och att Med, grundkursen e
klara,. Snart är jag även klar med social psykiatrin. 
Och social omsorg är det inte heller så mycket kvar på, 
känns som man kanske kommer hinna klart med allt ändå. =)

Idag har jag varit på skolan o fått en del gjort =) 
Riktigt skönt, väl hemma somnade jag en sväng,
en huvudvärk som heter duga fick jag innan så sov
när Erik kom hem... 

En stund efter att han kom  hem så åkte vi till Knodde och åt lite
middag, och just nu håller Erik och knodde på att koppla ett larm.
Jag fattar inte alls så mkt om vad dom pratar om just nu.
Men vad gör de, när jag håller på att planera våran sundsvallsresa
nästa vecka med att handla in grejer som fattas 
till nya lägenheten :D 
O vi som trodde att de skulle bli hur dyrt som helst, och att
vi inte skulle kunna få allt vi ville.
Men vi kan få allt, för de vart många tusen mindre än va vi trott :D 

-----------------------------------------------------------------------------
På måndag så börjar praktiken på sjukhuset. 
O de känns lite så där, känns konstigt, men samtidigt spännande. 
Haha ska få hämta ut kläder ur en sån där plagomat, som finns på 
typ Scrubs. Hihi =)


Sen ska jag även ringa och höra om delegering på
gruppboendet jag jobbar på, ska även ringa om att bli 
kontaktkompis till funktionshindrade =)
Och träffas kanske 1-4 gånger i månaden. Känns
som de skulle vara roligt =)


------------------------------------------

Ne nu ska ja försöka vara lite social med tokarna här ;)

Inga kommentarer: