tisdag 23 augusti 2011

Sjukskriven :(

Idag var ja till HC efter många om o men.
Sköterskan ja pratade tyckte ja skulle ta på mig ett par rejäla
skor och ut o gå så skulle de bli så mkt mkt bättre.
Jävla kärring som har haft så ont, så blev lite arg,
o ja brukar aldrig visa de i telefonen.

Så 20 i nio fick ja en tid, så de var bara o väcka upp Ulrika,
och få skjuts ner.
Väl på HC så säger dom att antingen  de en spricka eller
e de brutet, så jag vart sjukskriven i två veckor. TVÅ VECKOR :o

Jag som aldrig varit sjukskriven i hela mitt liv.
Så min praktik kommer att skjutas fram till nästa gång de e några 
som ska ut tror ja.
SÅ har 4 veckor hemma, o då ska ja PLUGGA. Ska vara klar
med nästan allt har jag bestämt. 
O packa.
Jag kommer bli rastlös :( 

Iaf så har ja världens bästa kompisar. 
Ulrika har kört runt mig idag.
För HC, sen till pappa där ja kopierade mitt sjukintyg,
åkte till skolan o lämnade de till min lärare, 
och sen så åkte jag till sjukhuset och träffade min handledare och 
berätta och tänkte lämna in sjukintyg, men de ville dom inte ha :( 

Så tack Ulrika som ville skjutsa o hjälpa mig hemma idag,
för när vi väl kom hem så fick ja inte röra mig ur soffa :P 

Sen kom Cornelia med bullar som hon bakade igår, och lättdryck,
hon värmde bullarna o kom med fikat in till vardagsrummet. 

Tack även för det :D 

Jag har verkligen dom finaste vännerna. =) 

Nu ska vi fika lite innan vi forsätter att se SCREAM 4

Love

Inga kommentarer: