tisdag 23 augusti 2011

Sömnen i natt har inte riktigt hitta till mig :/
Hur ja än låg, o täcket rörde tån, om ja råkade lägga tån 
mot kudden så gjorde de ont, Alvedonen har inte riktigt hjälp i natt...
Nästan ringt till nån o bett om smärstillande så ja iaf
kunde sova :P 

Idag vart ja sjukanmäld för tåfanskapet, men kanske behövs då jag
fortfarande inte kan gå. 

Jävla helvetes fanskap till vardagsrumsbord som 
fick fötter o flyttade sig o kände för att slå in i min lilltå så hårt
det bara gick.... GAAAAH

Funderar på om ja ska försöka sova en timme till,
ingen hälsocentral öppnar förrän 8 :( 
Så ja kommer inte kunna få någon tid nu, 
eller om de kanske e bättre med akuten igen. 
Då finns de ju en röntgen på en gång, om ja nu måste de.

Tack älskling och Ulrika som ville följa med igår. 
Även om ja vet att du gärna hade legat hemma o sova,
du behövde inte eftersom du har ju praktik, men jag 
ÄLSKAR dig otroligt mkt Erik..

O tack ulrika som sovit här i natt o ska vara min chaufför idag så jag
tar mig någonstans idag, du e GULD VÄRD:P 

ne nu ska ja ta en alvedon till... 

Love

Inga kommentarer: