måndag 29 augusti 2011

Stan med mari =)

Idag så skulle jag packa var det tänkt, men
Mari, den blivande bruden =) ringde och frågade om
jag ville gå på stan med henne och hennes son.
Och jag hade både saker att köpa, och sen var de evigheter sen jag 
träffade dom, så det blev en mysig dag på stan.
Visserligen så gick jag inte så fort, men va gör de :D

Vi gick på hm en sväng o hittade en fin klänning, (iaf enligt mig, inte enligt erik :P )
men kände att den med den andra klänningen jag köpte så 
skulle dom två gå på över 600 kr. Så jag skippade och
handla för stunden...
Så vi gick in på Kappahl o letade byxor åt Elias istället =)
Hittade två snygga par åt han :) 

Sen när vi kom tillbaka till HM så var klänningen som jag hittade
nedsatt till 75 kr. Så köpte den ändå :P 

Så jag fick med mig två klänningar, lösnaglar, svampar till foundation,
och hårfärg så mitt hår matchar löshåret :D

Erik kom och hämtade mig på stan idag, 
vilken guldklimp jag hartill sambo =) 
Så när han åkte och repade så fixade jag mat och pluggade,
e snart klar med omvårdnad nu :D 


De som fattas nu till bröllop e Svart eller vit kuvertväska, och
lila smycken :D

----------------------------------------------------------------

Så nu har jag tre klänningar egentligen o välja på
till bröllopet, men det står mellan dessa:



Inga kommentarer: