måndag 22 augusti 2011

mysig men fullt upp =)

Helgen har ju varit helt underbar. =) 
Det har varit fullt upp med massa mys ändå. En riktigt
dröm helg =) 

I fredags var vi ju hos Knodde, där Erik kopplade larm, medan jag
satt och räknade ut hur mkt de kommer att gå för på IKEA.
Vi kom nog inte hem från Knodde förrän halv 1 typ.. 

På lördagen så tog vi det lugnt, och åkte till Hackås, och hälsade på
Birgitta och Kalle, och Pappa och Matilda. 
Mamma är ju nere i Avesta hos mormor o morfar, 
så jag hoppas hon har de bra =)

I hackås kände vi att vi vill inte stressa, utan denna gång
träffar vi bara våra föräldrar. Så jag hoppas inte 
folk blev allt för sura på oss. Vi får väl komma tillbaka 
till Hackås o träffa alla andra då =) 

Sen igår så tog vi också det ganska lugnt då vi 
sov ganska länge, och kl 13 så skulle vi iväg 
o fika hos Johanna och Erik. O så fick vi snusa på deras nya
lilla prins. =)
Nu har dom två av dom sötaste sönerna som finns.
Vi vart där fram till 5 ungefär o hade de riktigt trevligt. 
Åkte hem o åt lite snabbt innan jag åkte till Ullis och spelade 
bingolotto :p medan Erik repade.
Ett nr, ett jävla nr ifrån en ny systemkamera. 
Men men :P 

Ne nu ska ja sova lite, eftersom ja sovit som en 
jävla kratta i natt, o ska vara på sjukhuset idag mellan
1-21.30 då jag har praktik... 

Aja ha en bra dag alla =)

Love

Inga kommentarer: