söndag 7 augusti 2011

Lugn och mysig dag,

Dagen har varit väldigt lugn o mysig idag. 
Den har varit så lugn så att vi glömde bort att vi hade tvättid idag.
Faaan också, den hade vi kunna behövt idag, o att Erik
även hade erbjudit sig att hjälpa till också.
Fan fan fan... 
Aja får se om de finns ngt imorgon eller på tisdag.
O då blir de ju jag som får tvätta eftersom att Erik
repar ju då.

Men kl 4 så började jag jobba, och de var så lugnt idag,
så de va lite små skönt. Men de får de inte vara för ofta då
blir man ju lat :P 

Erik kom o hämtade mig sen efter jobbet för att vi skulle åka o handla.
Så ja kunde göra varma mackor till kvällsfika, o baka scones imorgon innan
Erik åker till skolan. För sen träffas vi inte förrän 
på kvällen då han kommer hem
så måste ju skämma bort honom då-
Eftersom att jag ska äta middag med den bästa Petra. 
O bara prata en massa skit. =)

Vi kommer ses ganska lite denna vecka. 
Eftersom han repar, o ja ska träffa Petra en massa :) 
Ska äta middag med henne imorgon, men sen ska 
jag även ha en tjejkväll med henne på fredag :D

--------------------------------------------------------------------------------

Ne nu ska ja sova 
God natt alla

Love

Inga kommentarer: