onsdag 17 augusti 2011

Någon som vill sponsra?

I veckan så har det varit lite små stressigt. 
Har haft fullt upp med allt tror jag. 

I måndags så kom Petra in och körde första träningspasset med mig.
O matschemat som hon gjorde e otroligt svårt o hålla. Men jag äter iaf
minst 4 gånger om dagen. Så jag hoppas hon nöjer sig med det
till och börja med :) 

På tisdagen så vart de skola, där vi fick lära oss att ta både
ven- och kapilärprover. O så mkt har jag nog aldrig skakat ;) Det var bara kapilärprovet som man fick ta på varandra. O de va väl en himla
tur de känns de som. Venproverna fick vi ta i en slang, som man satte fast på armen, svårt o förklara, men ja trodde jag skulle sticka Maria i armen ändå :p
Och sen fick vi även ta blodtrycket på varandra. O ja tror ja har värlens blåmärke efter det :p
Efter skolan blev det jobb fram till 22.
och idag har jag varit på skolan. Haft social psykiatri,
de e nog de roligaste ämnet tror jag hittils. 

Fick skjuts hem från skolan av Stiffi eftersom det regnar och jag har fortfarande inga regnkläder :(.
Började städa, plocka undan kläderna ja fått av Petra, packa lite. 
Så nu har jag äntligen börjat. Så det är bara resten av lägenheten kvar.

Runt halv tre kom Petra, var meningen att vi skulle köra ett träningspass
idag igen, men jag var så stressad över packning, o städning o pluggandet så de får vänta tills på fredag =)
Skulle även hinna plugga innan Erik kom hem. Hann packa upp datan innan 
han kom hem. 
 O sen efter det har vi haft en tokmysig kväll.
Bara han och jag med riktig god mat, o bra film ;) 

----------------------------------------------------
Just de jag skulle behöva nya skor från Gå och löpkliniken, men dom e så jävla
dyra, så det är ingen som vill sponsra till det och ett regnställ?
Och riktigt snygga gummistövlar?  ;)

Ne nu ska ja sova så ja orkar både skolan o jobbet imorgon... 

God natt

Love



Inga kommentarer: