söndag 14 augusti 2011

Veckan me mig!

Nu så är det längesen jag skrev igen.
Men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. 

Men jag har iaf haft en bra vecka med skola, 
jobb, och mkt kompisar. Eller iaf mkt Petra :P =D
I måndags så var ja o petra på middag på Eastern palace, och 
tog en cider och öl till maten o pratade massa massa skit. 
Efter att vi ätit och  vi väntade på Petras skjuts så gick vi på 
The Rock och tog en varsin cider och öl till.

Sen så jobbade jag på tisdagen fram till 9, och när jag kom hem
hoppades jag på att Erik
skulle komma hem lite tidigare så man fick träffa han lite.

Onsdagen så var kom Petra hit på fika lite snabbt, o vi bestämde lite saker 
inför tjejkvällen som vi hade i Fredags. Men jag fick även en del fixat med skolan efter att Petra åkt o Erik åkt till replokalen. När Erik hade
repat klart så åkte vi till Knodde o Nathalie, för knodde skulle lära Erik 
lite om larm. =) Under tiden Knodde o Erik satt o diskuterade larm,
så satt ja o Nathalie o spelade Wii.

Torsdag så var de skola hela dagen, eller iaf fram till två .
Hann träffa Erik i en timme ungefär innan han åkte o hämtade Swan 
för att dom skulle åka o mixa, innan själva repningen började.
Så jag tog o beställde en pizza. O ja lovar att ja njöt av varje liten tugga,
och att jag inte kastade ngt av pizzan alls. Den jäveln kostade 80 :-,
men de gjorde även utkörningen så för att få en pizza fick ja betala
160 kr, för en jävla pizza. 
jag höll på o dö :P 
Sen gick ja till Maria och tog en kopp the. O så klart så 
pratade vi en massa skit under tiden vi tittade på tv :) 

Erik kom o hämtade mig sen när dom var klar på repningen efter elva blev de nog.
Så de blev inte att vi såg så mkt då heller. :p

På fredagen så var vi ledig båda två, så vi åkte till Hackås o hälsade på
mamma en sväng innan vi åkte till Oviken o hälsade på Eriks kusin som 
fått en liten pojke. Så åkte dit o snusade lite bebis.
På vägen hem från Eriks kusin så hämtade vi Petra och hennes packning.
Det såg ut som att hon skulle flytta hit ;) 

Hon hade en väska med kläder som ja fick testa, o som ja kunde ha, eller
iaf allt förutom två par byxor som ja ska komma i inom en snar framtid :) 
Så de fick ja av Petra, Tack för det =) 

Det var under våran tjejkväll ja fick testa allt, o innan Erik gick till
Henke o kickan så tog ja o Petra på oss våra one piece's.
När Erik gått så lagade vi Tacos, o drack lite öl o cider. 

O vi såg på bridesmaids men ingen av oss hängde riktigt med för 
som vanligt har vi massa skit o prata om. O sen kom vi igång 
med att ja skulle testa Petras kläder. 
O för er som inte vet så är Petra mkt mindre än mig o har alltid
varit. Så det var ett svettigt pass o testa kläder i en och en halvtimme :P 

O under tiden jag gjorde de så satt Petra i sin One Piece och myste o 
knäppte kort på alla outfit som blev av kläderna. 

Sen kom Knodde med sitt Wii som vi fick låna på natten där. O 
ja, dricka o köra de gick ju skitbra ja vann ju nästan varje gång;)

på lördagen så vaknade jag hejade på Petra, o slog ihop ögonen igen.
Men öppnade dom sen lika fort då jag insåg att Petra satt o vek alla 
kläder jag testat under kvällen på fredagen. 
o hon hade ingen ro i kroppen så hon gick o kokade kaffe, o vi
fick helst inte kliva upp ur sängen, men tror inte någon av oss 
kände oss så snäll när vi låg o halv sov medan Petra var uppe o sprang :P 

Petra åkte hem till sina pojkar vid tolv ungefär, o då slog
jag o Erik igång en film o hade de mysigt bara vi.
Jag fick träffa han en hel dag denna vecka iaf. 
Sen gick vi på bio, transformers 3. 
Värd o se, varje krona var de värt att lägga ut.
Så otroligt spännande film :)

O idag har ja legat o myst i Eriks famn, för han ska ju iväg o
repa ikväll,o vet inte riktigt när han kommer hem,
O sen ikväll är de ju även premiär på Bingolott som ja ska spela med
Knodde o Nathalie :)

Så nu ska ja fixa mitt hår o ta på mig min One Piece, finare än så 
orkar ja inte göra mig :P

 
Petra på The Rock

 
Knodde och Erik Hyfsat inne i de dom pratar om :)

 
Lite av de jag testade =)

 
Japp ännu mer, o ja e glad över att Petra ska
träna med mig, så kanske de ser bra ut o ha på
sig vissa kläder :)

 
Här är allt ovikt av de jag fick :)

 
Här har Petra vikt allt =)
En helt ny garderob rikare =)

 
Här har Petra Precis berättat för mig
om hur viktigt det är att jag tar hand om hennes kläder.
O så kramar hon dom hej då ;)


Love




Inga kommentarer: