onsdag 24 augusti 2011

Mamma, matilda, kent

Nu har vi nyss kommit hem från mamma och pappa,
Eller mamma o matilda, Pappa var inte hemma, han var 
ute i skogen på något.
Men vi träffade däremot min morbror Kent :) 
Det var ett bra tag sen, så var roligt. 

Vi fick även hur god mat som helst. tack för de mamma =) <3 
 Efter maten så fick ja o mamma för oss o åka till myrviken,
o ja mamma fick köra, jävla tå fanskap :P
Åkte dit och vi pratade massa strunt i bilen, och hade de trevligt. 
Synd att man ändå träffas så sällan, man kanske ska ändra på de? 

Ne just de båda jobbar ju inom vården o jobbar oftast om varandra :P 

Vi åkte även och hälsade på Eriks föräldrar, men de blev 
bara en snabbvisit, typ hej, hur är de? o sen åkte vi hem,
då kom vi fram till att de blir en lååång repning för Erik 
imorgon...:/
Men vad gör de då jag bjudit hit Kickan på middag, =) 

Se om man hittar någon bra film eller ngt också. Hm får se =) 

Men min största utmaning imorgon det kommer att bli min tripp till affärn 
helt ensam. Eftersom jag inte får på mig min sko på vänster fot
utan att de gör ont, o helst inte ska gå på den
de minsta ett par dagar. så har jag mina kryckor, 
o de ja de blir jobbigt efter en stund med dom, o så ska ja 
till affärn, handla o försöka få med mig alla varor till kassan,
Och hoppa tillbaka med en påse på kryckorna. 

Fan de känns som de kan bli en liten utmaning, men ja ska fan klara den
utan att bli arg :P Men känner ja mig själv så kommer kryckorna
hamna i ngt dike :P

-------------------------------------------------------

Om det är någon som vet om någon bra sida där man kan beställa riktigt snyggt
löshår, och lösnaglar, hör mer än gärna av er =)
Innan vi ska på bröllop den 24 september så ska jag
ha långt hår igen, de e så jävla snyggt.
O riktigt snygga naglar e inte heller helt fel.
Men då måste ja ha någon som kan fixa löshåret på mig också,
för en billig peng, Så de blir riktigt snyggt. :)

Men hittar inget någonstans, så snälla hjälp... !

----------------------------------------------------------

Just de de kommer inte komma in några bilder på ett tag,
eftersom att min mobil e på lagning.
(och ne jag har ingen kamera)
O ne de e inte ja som gjort ngt :D
Utan att när jag trycker på hemknappen, eller den som ser
ut som ett hus på HTC så knäpper den kort,
ungefär som printscreen, och lägger sig bland bilderna, och jag tar mig inte ur
de ja håller på med, om ja inte trycker bakåt hela tiden,
så nu blev ja less :(

Så Kickan har varit så snäll o lånat ut sin gamla mobil tills ja
får tillbaka min ögonsten.
Jag saknar den.... <3
Tack Kickan du e underbart snäll :)

Haha ne nu ska ja kanske sova så jag hinner med allt 
jag har planerat här hemma imorgon :P 

Love



Inga kommentarer: