torsdag 25 augusti 2011

Lillänge

Ja idag blev de inte så mkt av de som ja hoppats på.
Men jag har iaf varit ute och hoppat massa på kryckorna. 
Så ja jag får min träninga ändå, fast man kanske inte kan tro de :P 

Fick tag på sara runt tolv, o hörde om hon ville skjutsa mig till lillänge,
o snäll som hon e så gjorde hon de. Så 
jag fick tag på ett par träskor, men ja e lite fundersam
på om ja ska lämna tillbaka dom, dom e ju skitfula egentligen.
Men samtidigt, ja måste ja ha nå par skor på mig på 
lördag, så kanske ska ha med mig dom, ha dom på ikea, o lämna tillbaka dom sen?
Kan man göra så? Eh va gör de, ja gör så ändå :) 


Sen så gick vi in på Expret o kollade hur de såg ut, o träffade Cornelia, 
Jag hoppas hon får till de med sin lön. =) 

Efter expret så blev det Elgiganten, letade en dataskärm till 
Erik, men han har så mkt krav så hittade ingen :P 
Det ska vara 24 tum, HDMI, m.m :P 
Så han får fixa en själv. men ja fixade där emot en
nätverkshårddisk som vi varit ute efter ett bra tag.
O elgiganten kommer nog få ha kvar oss som kunder.
Så otroligt bra servicen :D O bra priser.
Den stod att nätverkshårddisken skulle kosta 0 kr som TB
och den som var 1 Tb kostade 1199. Så vi fick den större
för 1299. Haha en hunring mellan, de e fan inte dåligt. :D 
Ja ja vet att de där blev krångligt, Men va gör de :P 
o när vi ändå var på Elgiganten så köpte Sara 
en HTC wildfire S, som e lila, skit söt, blev lite avis. 



Jag saknar min ögonsten, o den har inte varit borta
en vecka en :( E de här ett tecken på att jag är mobilberoende
eller?? :p 


Ne nu ska ja gå o fixa lite mat till Kickan kommer :D 


Love

Inga kommentarer: