tisdag 20 december 2011

Min bror e här

Igår kom min kära bror upp hit för att fira jul med oss :) så jag hoppas det gick bra för han och köra upp hit från Dalarna.
Det var ju ganska halt ute igår. Iaf här i östersund. :p Får träffa han först på torsdag då jag ska på Matildas julavslutning. :)

Idag ska jag jobba, och tvätta. Har precis slagit igång mig 4 maskin för idag. Så att jag hinner kanske köra 6 eller 8 st maskiner idag. Jag vet att vi måste tvätta oftare. Så e de bara. Och inte bara typ en gång i månaden. Garderoben blir så tom när man tvättar så sällan. ska se om jag hinner dammsuga lite grann, och torka golvet. Sen börjar jag jobba vid 15 till 21.30. Så min dag e fullspäckad fast jag inte har skola längre. ;) börjar förstå varför jag inte hann med så mkt då jag pluggade nån timme om dagen också ;)

Nu ska jag fortsätta här hemma :)

Love!

Inga kommentarer: