torsdag 15 december 2011

Skolavslutning

Idag gick jag ur. Vart en lugn o mysig dag. Lite stress då vi kom på att vi kanske skulle ha köpt en blomma till lärarna. Men vi började på skolan kl 9, för att få äta frukost ihop nästan hela klassen. 
Sen så vart de fotogarfi, som kommer ut i tidningen om några dagar så håll utkik vet jag ;) 

Sen vart de väldigt god lunch på skolan som skolan bjöd på, kalkskuret och gott.
Och äppelcidier till, jag som inte ska dricka sånt =P 
Men Martin bjöd ju på Champange också, inte alla dagar man får det på skolan. 

Hade man vetat de hade man kanske ätit mer än en banan till frukost idag =)

 

Enormt dålig kvalite på bilderna jag vet, men jag kan inte lägga in dom genom datan,
så lägger in dom genom appen på telefonen.

Får se hur jag ska fira examen ikväll då, gissar på att den att man blir 
ensam hemma med korv och makaroner ;) 
Men vad gör de, jag hinner iaf se erik i en timme innan han åker igen. 

Love

Inga kommentarer: