onsdag 14 december 2011

Smet, deg???

Hann göra smeten degen eller va de nu heter när man ska göra kötbullar ;) men gjorde den så erik bara behövde rulla köttbullarna och steka dom.:) vilken tur han har en sån snäll flickvän.
För i söndags natt kunde jag inte sova, så sov ungefär 45 min på hela natten, så han fick nybakade lussekatter till frukost :) så han verkade nöjd :)

Men när jag var klar här hemma så gick jag till sara, o lika mkt skitsnack som vanligt. Men kanske lite mera skratt ;) och är huvudet dumt får.kroppen lida. Fast kanske inte ändå. Tog på mig mina svarta stövlar och gick iväg. Men halt som faaaaen var det. Höll mig på benen hela promenaden ;). Men hade jag haft mina vinterskor på sig hade jag säkert slagit halvt ihjäl mig. Ska de vara så? Att mina högklackade skor ska jag kunna gå i när det är halt. Men inte mina vinterskor? Gaaah :@

Sen vart det 5 timmars jobb. Och jag tror jag lyckades se söt ut, för jag fick lite mera timmar att jobba i december ;) känns bra :)

Och imorgon blir det att avsluta skolan. Ska tydligen äta frukost med klassen innan allt. Så det blir en tidig morgon ;) men vad ska jag ha på mig? Ska jag ha på mig leggings och en tröja/tunika. Eller ska jag ha underställ och täckbyxor? Svårt val.
så därför behöver jag sova så jag orkar upp imorgon :)

LoVe


Inga kommentarer: