tisdag 13 december 2011

Nu börjar vi om!

Oj, nu e de verkligen evigheter sen jag skrev. Och jag kan lova att de hänt mycket saker. men de har varit tre bra månader, men tYmin lust till att blogga hade försvunnit. men den lusten har nu börjat komma tillbaka lite smått iaf. Så får se om det kanske kan bli så att jag fortsätter blogga flera gånger om dagen. Eller om jag bara skriver nån gång ibland. De märks om inte annat.

Men lite saker som har hänt under dessa månader:
•Pluggat på, för att nu bli klar.
•Jobbat på, och varit på arbetsintervju
•Börjat stressa ner, då jag insett att jag bara mår sämre ju mer jag stressar.
•Erik har fått nytt jobb.

Ja de va lite iaf av de som hänt. Finns mycket mer, får se om jag skriver om.de sen.

Idag ska vi iaf till Hackås, var även där i helgen. Men idag ska vi dit för.matildas skull. Det är hennes klass som har lucia idag. Så vi ska till kyrkan ikväll. Så får se vem som blivit lucia i hennes klass. Vi kan ju hoppas på matilda.

Men även nästa torsdag ska jag också till hackås, då hon har julavslutning. Hennes sista julavslutning i hackås skola. har man ingen julkänsla innan den julavslutning så har man det efter :)
Så ska försöka få lite bilder på allt. :)

Julen, alltså den e ju typ ett kaos i mitt huvud. 11 julklappar kvar! Usch, stress kan ja lova.
Sen så vill jag vara på båda ställena. Kan jag inte bara få klona mig? Ne men de e iaf 11 dagar kvar till jul, så att jag hinner nog. Har en liten plan. Men känns som att jag kommer såra.någon, o de vill jag inte. Så jag ska försöka få till det :)

Nu ska jag packa för att åka till hackås sen.

Love!

Inga kommentarer: