söndag 18 december 2011

Oj mycket kaos!

Har nyss ätit lite tacopaj. Och Erik kom hem från repan och hade med sig Swan,
så hoppas dom tyckte om maten jag gjorde. Båda rensade ju sin tallrik så
 lite gott kan de nog kanske ha varit ändå =) 
Nu ska dom snart åka tillbaka till repan o fortsätta spela in Bas? undra om jag har rätt nu?
Tror dom e klar med Eriks trummor iaf. 
Men de ser ut o bli bra. Får ju se deras filmer som dom har spelat 
in under inspelningarna :P 
Inte riktigt min musiksmak men kan inte säga att dom e dåliga. 
Dom e ju riktigt bra faktisk. Ska lägga upp nån låt sen när dom e klar med de
Så ni får höra. O kanske ska förvarna för dom som verkligen inte tycker om dödsmetall. Så spelar dom ganska tung döds. Undra om jag har rätt där också? :P



-------------------------------------------------------------------------------

Men skulle ju skriva om gårdagen då vi hjälpte Knodde o flytta. 
Vi kommer dit till kl 1 på förmiddagen ungefär och packar in det som ska till Nathalie där han ska
bo tills han får flytta in. Och Nathalie går till en kompis som fyller år. 

Och när vi väl satt oss i bilen så ringer Knoddes pappa o säger att ngt e fel med nå styrgrej på bilen
som han lånat av sina föräldrar. 

(Bilar o teknik e inte min starka grej! )

Men vi inser iaf att vi kan inte dra släpet fullt med saker så långt för risken
finns att däcket lossnar. Så då var vi tvungen o fixa en bil som kunde ta 
oss från Frösön hem till Knodde, Där vi skulle vänta på Knodde´s bror Fredrik.
Som skulle komma med en annan bil som vi kunde dra släpet med, och han 
åkte från ström. så de va väl 1½ timmes åkväg. 

Så vi börjar packa lite och då kommer Nathalie och Fredrik samtidigt. Så då börjar
Knodde att planera för kvällen. Men de blir kaos de mest. 
För då när Fredrik kom så kom även Knodde´s  och Fredrik´s pappa,
och ska laga den tredje bilen, så helt plötsligt står vi där med tre bilar :P 
Så då måste vi planera om, för att Knodde, Nathalie och Fredrik skulle åka till Ström efter all
flytt för att lämna tillbaka bilen som Fredrik hade lånat av sin farfar.

O det vart strul, dom tänkte ta två bilar till ström för att kunna ta sig hem, då Fredrik skulle 
hämta sin bil. Så när vi kom på det hade alla kommit till Lit, så alla va tvungen o åka tillbaka till
Stan för att lämna en bil, en släpvagn och mig o Erik då vi valde att 
åka hem o sova istället för ett bil äventyr. 

Det var väl i stora drag vad som hände, orkar inte gå in på mer detaljer. :P



Det har även kommit ut en bild på oss som gick ur skolan i torsdags! 

Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan! Disken tar jag imorgon!!

LOVE!

Inga kommentarer: