onsdag 21 december 2011

Lunch på 5

Skjutsade både pappa och erik till jobbet imorse, eftersom jag ändå var uppe. Varför vet jag egentligen inte. Mer än att jag fick köra bil de e halt, o jag e inte världsbäst på de. :p

Men jag fick åka och hämta min far för lunch. Och han bjöd mig på lunch också. Det vart pizza på daffys. Och det är ungefär 6 minuter från oss. Så jag tänkte att jag kan gå, så behöver inte stressa så mkt som pappa. Men vad gör jag? Jo efter 5 min då va pizzan uppäten. Iaf det jag orkade. O illamående e jag nu. Så nu ska jag vila, och sen ska jag iväg till.jobbet. Men först ska jag duscha!

Imorgon ska jag till hackås, på matildas julavslutning, och även få träffa min bror. Så det blir mysigt. Tyvärr stressigt :/ då dom ringde o frågade om jag inte kune börja kl halv ett istället för tre. Så får se om jag hinner förbi nilssons med julklapparna till tage och valter :)

Love!

Inga kommentarer: