måndag 19 december 2011

Snäll flickvän?

Jag måste ju vara en otroligt snäll flickvän. Innan jag åkte och jobbade idag, så kom jag på det att erik repar ju ikväll. Så han kommer väl inte laga någon mat? Han brukar inte det, för.han slänger sig ofta i soffan för o vila upp sig. Och det kan jag förstå. Att gå från ett jobb som e uttröttande för huvudet till ett jobb som e fysiskt uttröttande. Där han anväder hela kroppen. Så blir det nog en stor omställning, och sen spela trummor 4 ggr i veckan då e man värd o få vila upp sig lite.

Så innan jobbet så lagade jag stuvade makaroner. Och korven hann jag aldrig med då klockan sprang iväg. Men de hoppades jag han skulle orka göra ikväll.

Diskade allt gjorde jag, och hann till och med ta hand om mig själv ;) de brukar tyvärr inte prioriteras så högt hos mig. Ändring på det kanske?

Men jag har minst en lika bra pojkvän som hade diskat efter sig, plockat ihop i hela köket. De e en liten början på mer hjälp än förut kanske :) så jag e nöjd.

Något jag inte e lika nöjd över e mina grannar. Som för ett sånt liv på nätterna. Som ska hammra nu när jag ska försöka sova. Eller e det kanske deras säng som åker in i väggen? ;) inget som uppskattas av oss som bor under. ;)

Nu ska jag sova breve min sambo som förhoppningsvis inte e så skititg nu ;) :)

Love!


Inga kommentarer: