tisdag 13 december 2011

Lucia

Idag blev de ju som sagt hackås. En snabb sväng, eftersom vi åker med pappa in till stan 06.00. De positiva är ju att vi får sova en halvtimme längre än om vi skulle ha tagit bussen :p så de känns skööönt :)

Men luciafirandet va fint, lite annorlunda sånger än när min klass hadd lucia. Men de e ju hundra år sen. ;) eller de känns så. Men de e alltså för nio år sen, e jag så jävla gammal? :o hm, kanske bäst o börja ta hand om mig riktigt så rynkorna inte kommer snart ;)

imorgon blir de jobb, massa jobb, eller iaf 5 timmar, o sen har jag nästa onsdag. Ska se om jag kanske kan se söt ut så att man kan locka till sig nån mer timme denna månad. :)  ;)

Men innan jobbet ska jag försöka fixa nån mat, så att jag har matlåda, man vet aldrig om de behövs. Så har hellre med mig än att jag ska gå hungrig.
ska väl även se om de finns någon tvättid. För de behövs verkligen. Så om någon har lust o komma hem till mig o tvätta, så bara kom! Jag uppskattar de enormt :) för då kan jag fixa det sista inför julen o göra de ännu mer julfint :)

Sov sött

Love

Inga kommentarer: