tisdag 20 december 2011

Tvätt...

Idag vart det en riktig tvätt-förmiddag, då jag började kl 7 och hämtade upp det sista ur tvättstugan kl halv 3. Men så blir det när man tror att det ska tvättas  av sig själv, och man väntar tills garderoben nästan e tom :o
Men var duktig o manglade sängkläder idag :)

När jag sen skulle till stan så var de bilkö från wargentinskolan till stora kyrkan. (för er som inte bor här, så blir det en låång kö) tycker synd om dom som fick sitta i den. Hade det inte blivit gröngubbe precis då jag kom fram till övergångstället hade jag knäppt kort på kön.

Sen blev det lite jobb. O skjutsa pappa på sporthallen, då hans jobb skulle bjuda på julbord. Sen så ska han sova här. Tror det var någon after work efter det.
Så tur man har extra nycklar.

Men på väg till jobbet idag så stannade inte bussen där den skulle. Utan stannade en bit ovanför. Så när man klev ur klev man i en snöhög med snö upp till knäna. Tur jag tok på mig skidstället. :)

Åh ja det har snöat idag, o jag är sååååå lycklig. Det kommer snö, massor av snööö <3 :D

Nu sova, sov gott alla!

Och idag så slog jag in den första julklappen. Så nu e jag utan julpapper igen ;)

Love!



Inga kommentarer: